zaterdag 17 maart 2012

Welkom op mijn blog

Welkom op mijn blog over fotografie.

Ik volg sinds september een cursus fotografie aan de Kunstacademie te Wetteren.
(http://www.academiewetteren.be/)

Op dit blog wil ik wat van mijn werk laten zien en ook laten zien waar je op moet letten bij het maken van een foto.

Zelf fotografeer ik met de Sony@77slt en deze bevalt me zeer goed.

De meeste leerlingen op de academie fotograferen met een Canon of Nikon, echter de Sony lag mij beter in de hand en de kwaliteit ervan vind ik gewoon goed.

Het gaat er immers om hoe je je foto's maakt en daarom ben ik deze cursus gaan volgen.

                                    
Foto gemaakt bij de Griete

Het voordeel van het volgen van een cursus is dat je onderwerpen krijgt die je "moet" fotograferen.
Tevens is er een docent die aan de hand van je werk opmerkingen maakt, die er op gericht zijn je werk te verbeteren m.b.t. compositie / scherpte-diepte in je beelden etc.

1 opmerking:

  1. Hallo Patrick,

    Prachtige foto's en een hele mooie dochter. Leuk dat ik toegang krijg tot je blog, ziet er mooi uit.

    Hartelijke groet,
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen